Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Brabant

Compliance Officer - Nuenen 33 - 40+ uur vacature

Financieel Nuenen 976 keren bekeken
Vacature omschrijving

Compliance Officer in Nuenen
32-40 uur per week 

Jij bent op zoek naar een uitdaging waarin je adviseurs naar een nóg hoger level kunt brengen. Met jouw kennis en expertise op het gebied van hypotheken, weet je precies aan welke eisen een adviesdossier moet voldoen en je deelt deze kennis graag met collega’s. Herken jij jezelf hierin? Dan zoeken wij jou!


Jouw job als Compliance Officer

Samen met je collega’s draag jij zorg voor de uitvoering van ons kwaliteitsbeleid. Je volgt nieuwe wet- en regelgeving op de voet en weet de impact hiervan op een juiste wijze toe te passen op onze activiteiten, producten en dienstverlening. Je draagt het belang van compliant zijn uit. De focus in je functie komt te liggen op het beoordelen van adviesdossiers en het sparren met (en begeleiden van) de adviseurs. Je moet de theorie dus met de praktijk kunnen verbinden. Qua producten richt je je voornamelijk op hypotheken, maar krijg je ook de mogelijkheid om je te verdiepen in zakelijke dienstverlening. Ook ben je medeverantwoordelijk voor het actueel houden van processen en procedures.

Wie ben jij?

Jij bent in staat om verbinding te maken met adviseurs en hen te coachen. Je communiceert op gelijkwaardig niveau en past je aan aan je gesprekspartner. Samen met de adviseurs wil je de kwaliteit van de adviesdossiers én de organisatie naar een hoger niveau brengen en dat straal je uit. Ook ben je in staat om gevraagd en ongevraagd advies te geven aan adviseurs en de directie over de inrichting van nieuwe compliance richtlijnen. Verder herken je jezelf in de volgende omschrijving:

  • Je hebt een afgeronde hbo of wo opleiding;
  • Je bent in het bezit van Wft Adviseur Hypothecair Krediet
  • Je bent in het bezit van Wft Adviseur Zakelijk of bent bereid deze te halen;
  • Je hebt meerdere jaren ervaring als (binnen- of buitendienst) adviseur of in de richting van compliance;
  • Je hebt ervaring in het sparren met adviseurs over de kwaliteit van adviesdossiers;
  • Je kunt goed procesmatig denken;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Voldoe je niet volledig aan het door ons gevraagde profiel, maar heb je wel interesse om je te ontwikkelen naar deze functie? Ook dan komen we graag met je in contact!

Wie zijn wij?


Wij zijn Veldsink Groep! Een familiebedrijf dat bestaat uit tien bedrijven en actief is in de financiële- en arbodienstverlening. Wat in 1979 begon met één advieskantoor (Veldsink Advies Nuenen), is inmiddels uitgegroeid tot 40 kantoren van Veldsink Advies, met daarbij 2 andere adviesbedrijven, 3 serviceproviders en 2 arbodiensten. De warmte, nuchterheid en betrokkenheid is hier dagelijks voelbaar en daar zijn wij trots op! We groeien door ons ondernemerschap, gedrevenheid en door het feit dat alle 1000 werknemers van de Groep de kansen krijgen zich optimaal te ontwikkelen.

Wat bieden wij?

  • Werken bij het grootste onafhankelijke intermediair van Nederland!
  • Werken in een familiebedrijf, waar persoonlijke aandacht nog op één staat, in combinatie met een kerngezonde en groeiende organisatie met toekomstperspectief;
  • Ontwikkeling- en opleidingsmogelijkheden ondersteund door de Veldsink Academy;
  • Veel verantwoordelijkheid met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid;
  • Een informele organisatie waar veel ruimte is voor eigen inbreng en ideeën;
  • Een marktconform salaris;
  • 29 Vakantiedagen voor een goede werk-privé balans;
  • Collectieve zorgverzekering en korting op je schadeverzekeringen;
  • Een goede pensioenregeling.

Wil jij deel uitmaken van de Veldsink-familie?

Dan zijn wij benieuwd naar je sollicitatie! Klik op de sollicitatiebutton aan de rechterkant van deze pagina of stuur je cv en motivatie naar dsmulders@veldsink.nl en we nemen contact met je op. 

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met onze recruiter Dirk via 06-12404511.