Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Brabant

Klantgerichte Medewerker Orderadministratie - Son 33 - 40+ uur vacature

Administratie Son 311 keren bekeken
Vacature omschrijving

Ben je dienstverlenend ingesteld, nauwkeurig en heb je een goed organiserend vermogen? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou als:

Klantgerichte medewerker orderadministratie

Wat ga je doen

Als Klantgerichte medeweker orderadministratie ben je enerzijds het eerste aanspreekpunt voor de klant en ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van uiteenlopende klantvragen. Anderzijds houd je je bezig met het uitwerken en begeleiden van offertes, werkorders en contracten. Je bent de spil tussen de klantenservice en de planning. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het bewaken en monitoren van de voortgang van de aanvragen, verzoeken of klachten;
  • Het vullen en op orde houden van het systeem, zodat alle gemaakte afspraken makkelijk terug zijn te vinden;
  • Het bieden van overige administratieve ondersteuning. 

Hoe ziet jouw werkdag er uit?

De reuring begint al in de ochtend. Je start de dag met het invoeren van de binnengekomen orders en beantwoord een telefoontje van een klant. Rond 8.30 uur neem je met je team deel aan de dagstart om het werk van die dag te verdelen. Gedurende de dag voer jij orders in, beantwoord je de mail van klanten en verricht je administratieve ondersteuning voor het salesteam.

Dit ben jij

Als Klantenservice Medewerker ben je communicatief en organisatorisch sterk. Je hebt een proactieve werkhouding en bent bereid om collega’s te ondersteunen waar nodig. Wij staan open voor een starter en hebben voldoende doorgroeimogelijkheden. Daarnaast beschik je over:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een dienstverlenende en resultaatgerichte instelling;
  • Ervaring met AFAS, Cobra en Pieter Bas is een pré;
  • Ben je minimaal 30 uur per week beschikbaar. 

Dit kunnen wij jou bieden

Kom je ons team in Son versterken, dan krijg je een verantwoordelijke, afwisselende en uitdagende functie binnen een groeiende en ambitieuze organisatie. Daarnaast bieden wij jou uitstekende arbeidsvoorwaarden:

  • Salarisindicatie: tussen € 2.291,44 en € 3.015,34 (loonschaal E) bruto per maand op basis van een fulltime werkweek;
  • Uitzicht op een vast contract;
  • Korting op jouw zorgverzekering;
  • Baetsen-REMONDIS betaald 2/3 van je pensioen;
  • Vakantiegeld wordt in mei uitbetaald;
  • Minimaal 24 vakantiedagen en 3,5 ATV dag op fulltime jaarbasis;
  • Je kunt met belastingvoordeel verschillende zaken aanschaffen, zoals een telefoon, laptop, fitness-abonnement, fiets of een bon van een webshop.

Bedrijfsomschrijving

De uitdaging van Baetsen-REMONDIS is nieuw leven creëren van oude materialen. Waarom materialen verspillen als ze nog hergebruikt kunnen worden? Veel materialen zijn geschikt voor hergebruik, daarom zijn wij zeer actief op het gebied van nieuwe, innovatieve, duurzame producten. De inzameling en afzet van primaire en secundaire bouwstoffen neemt een belangrijke plaats in binnen onze dagelijkse bedrijfsvoering. Wij nemen de volledige afvalproblematiek van organisaties uit handen.

Baetsen-REMONDIS bestaat uit ruim 160 medewerkers en is gevestigd in Son, Veldhoven en Echt.

Wij vallen onder de vlag van REMONDIS Nederland. REMONDIS is sinds de oprichting in 1934 uitgegroeid tot één van de grootste dienstverleners op het gebied van recycling, afvalinzameling en afvalwaterbehandeling in de wereld. Vanuit 26 vestigingen in het land werken momenteel ruim 1.000 medewerkers. Wij zijn ambitieus, succesvol en groeiend.

Bedrijfsfilm: https://youtu.be/aa38MbZf0Ps

Interesse?

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze functie en voldoe je aan de eisen? Laat dan direct jouw gegevens achter via onderstaande button en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Wil je nog graag wat meer informatie?

Neem dan contact op met Lisanne of Marieke, afdeling HR.

M: HR@baetsen-remondis.nl

T: 040-2054470