Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Brabant

Administratief medewerker inkoop parttime - Boxtel 25 - 32 uur vacature

Administratie Boxtel 1055 keren bekeken
Vacature omschrijving

Ben jij administratief sterk? Kun jij goed het overzicht bewaren? En zoek jij een parttime baan? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

Een belangrijke spilfunctie binnen de afdeling Inkoop waarbij je samen met je collega’s verantwoordelijk bent voor het verwerken van alle inkooporders. Jij draait je hand er niet voor om, om alle voorkomende administratieve inkooptaken vlekkeloos te laten verlopen. Dat is de functie van Administratief medewerker inkoop parttime. Omdat onze opdrachtgever projectmatig werkt is de afdeling Inkoop een belangrijke kernactiviteit.
Jouw taken bestaan uit:

Wat ga je doen?

  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden op de afdeling Inkoop;
  • Het verwerken van alle inkooporders;
  • Het bewaken van de levertijden;
  • Verwerken van orderbevestigingen en tijdig signaleren van afwijkingen in prijs en levertijd;
  • Bestellen van niet-project zaken zoals bijvoorbeeld gereedschappen, kantoorartikelen;
  • Controleren van facturen en andere administratieve taken.

Het is een functie voor 20 a 28 uur per week en de werktijden kun je flexibel indelen tussen 07.00 en 17.30 uur.

We zijn op zoek naar een medewerker die heeft met ondersteunende administratieve taken, bij voorkeur in een technische project organisatie. Verder herken jij jezelf in onderstaande punten:

  • Ervaring met ERP-software en Microsoft Office gewenst;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk. Beheers je ook de Duitse taal? Dan is dat mooi meegenomen!
  • Je werkt graag zelfstandig en toont graag initiatief;
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende taken;
  • Een flexibele, hands-on werkinstelling met oog voor service en kwaliteit.