Assistent Accountant - Valkenswaard 33 - 40+ uur vacature
Financieel - Valkenswaard - 241 keren bekekenVacature omschrijving
Heb je een diploma MBO 4/HBO/WO in de richting van Bedrijfsadministratie, Bedrijfseconomie, Accountancy, of ICT en enkele jaren recente werkervaring als Assistent Accountant? Met de kennis die je hebt van de werkzaamheden in de samenstelpraktijk, ga je bij onze opdrachtgever aan de slag met het verzorgen van samenstelwerkzaamheden, inclusief de fiscale aangiften en administratieve dienstverlening. Nieuwsgierig? Lees dan zeker verder! Onze opdrachtgever is vanwege verdergaande groei dan mogelijk op zoek naar JOU. Onze opdrachtgever onderscheidt zich door haar dorpse, no nonsens cultuur, persoonlijke aandacht en haar stimulatie tot verdere ontwikkeling middels het volgen van trainingen en opleidingen. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheid!
WAT GA JE DOEN?
In de functie van Assistent Accountant zet je je vaardigheden in teamverband dagelijks in voor klanten van onze opdrachtgever. Dit kan variëren van een kliene onderneming met slechts enekele werknemers tot grotere MKB-organisatie in diverse sectoren binnen de regio. Per klant wordt er een team van experts samengesteld. Met deze collega’s en klanten werk je intensief samen.
Je taken bestaan hierbij uit:
- Het verzorgen van samenstelwerkzaamheden, inclusief de fiscale aangiften en administratieve dienstverlening.
- Het cijfermatig inzicht geven van de bedrijfsvoering van klanten.
- Het samenstellen van jaarrekeningen voor klanten.
- Het opstellen van fiscale aangiften voor klanten.
- Het bieden van financiële begeleiding, advies en ondersteuning aan klanten.
- Het doen van aanbevelingen bij klanten om ICT systemen in te zetten voor hun administratieve processen en management informatie.
- Indien je over ICT kennis beschikt dan is dat mooi meegenomen omdat je dan kunt optreden als voortrekker bij het ontdekken van nieuwe ICT mogelijkheden bij de klanten van onze opdrachtgever.
Afhankelijk van je kennis en vaardigheden voer je ondersteunende werkzaamheden of geheel zelfstandig complexere opdrachten voor de klanten uit. Onze opdrachtgever hecht veel waarde aan jouw persoonlijke ontwikkeling en ambities. Het volgen van (vaktechnische) trainingen en opleidingen wordt dan ook echt gestimuleerd en vindt plaats onder werktijd en wordt geheel betaald door de opdrachtgever. Serieuze doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig!
WAT BRENG JE MEE?
- Je beschikt over een afgeronde MBO 4 of HBO opleiding in de richting Bedrijfsadministratie, Bedrijfseconomie, Accountancy, ICT of soortgelijk.
- Je hebt recente kennis en ervaring met werkzaamheden in de samenstel- en aangiftepraktijk.
- Je beschikt over ICT kennis en hebt hiermee een duidelijke affiniteit.
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
- Je hebt kennis en affiniteit met geautomatiseerde boekhoudkundige systemen.
- Je beschikt over actuele vakkennis en bent leergierig om deze kennis actueel te houden.
- Je bent communicatief vaardig, daadkrachtig, accuraat en servicegericht ingesteld.
- Je staat open om jezelf binnen het vakgebied verder te ontwikkelen.
- Je bent woonachtig in de regio Zuidoost Brabant of Noord-Limburg.
WAT MAG JE VERWACHTEN?
- Een zelfstandige functie binnen een bedrijf met een enorm goede en collegiale werksfeer
- Flexibiliteit in werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken wanneer jij dat wilt.
- Een open bedrijfscultuur waarin je mening echt wordt gewaardeerd.
- Een team van loyale, gemotiveerde en servicegerichte collega’s.
- Ruimte voor verdere ontwikkeling & doorgroei en het volgen van opleidingen.
- Een goede balans tussen werk en privé waarbij gezondheid van medewerkers voorop staat (iedere 2 jaar mogelijkheid deelname aan een gezondheidscheck en een vitaliteitsprogramma met een individueel budget, vers fruit. Prescan, stoelmassage).
- Een zeer stabiel bedrijf met een zeer nihil verloop in collega's en klanten.
- Goede arbeidsvoorwaarden met 37 vrije dagen bij een fulltime dienstverband een bovengemiddelde pensioenvoorziening.
- Ontwikkeling en het volgen van trainingen & opleidingen worden gestimuleerd; op kosten van en in tijd van de baas.
- Er zijn serieuze doorgroeimogelijkheden.
- Naast hard werken is er genoeg tijd voor plezier! Met regelmaat worden er dan ook uitjes georganiseerd.
- Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.
Interesse? Stuur je sollicitatie naar ilse@matchvoorjou.nl of bel voor meer informatie naar 06-38414430.