Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Brabant

Commercieel administratief medewerker - Boxtel 33 - 40+ uur vacature

Commercieel/ Verkoop Boxtel 1561 keren bekeken
Vacature omschrijving

Commercieel administratief medewerker
(direct in dienst bij de opdrachtgever)

Wat je gaat doen

Als commercieel binnendienst medewerker ondersteun jij de verkoopafdeling. Hier komen ook administratieve werkzaamheden bij kijken. Jij bent verantwoordelijk voor de commerciële ondersteuning.

Wat ga jij nog meer doen?

  • Het invoeren/aanpassen van orders in het computersysteem (Baan). De gehele opvolging van orders zoals het versturen van orderbevestigingen, verwerken van wijzigingen, intern afstemmen met het distributiecentrum en de verkoopbuitendienst en met klanten. Het archiveren van de orders.
  • Overleggen met planners met betrekking tot tekorten-en naleveringlijst.
  • Verstrekken van informatie aan klanten met betrekking tot prijzen en andere condities, alternatieve oplossingen/producten, levertijden, tussentijdse wijzigingen, orderstatus en retourzendingen.
  • Aannemen en verwerken van order-en product gerelateerde klachten met behulp van het geautomatiseerde registratiesysteem (Salesforce). Het analyseren, oplossen, (ver)volgen en archiveren van klachten. Crediteren of opnieuw beleveren van de klant naar aanleiding van foutieve prijzen of kortingen, beschadigde producten en manco’s in leveringen.
  • Behandelen van retouraanvragen geleverde producten en het regelen van het retourneren van de pallets in overleg met klant en distributiecentrum.
  • Ondersteunen van en samenwerken met de buitendienst ten einde de relatie met de (potentiële) afnemer te verstevigen en te optimaliseren.
  • Beheren van werkinstructies Orderentry.

 

Wat we je bieden

  • Een fulltime baan rechtstreeks in dienst bij de opdrachtgever
  • Salaris afhankelijk van kennis en ervaring tussen € 2800 en € 3200
  • Werktijden in overleg
  • Reiskostenvergoeding
  • Mogelijkheid tot het vormgeven van jouw persoonlijke ontwikkeling middels studie/ cursus/ training
  • Tijdelijk contact met uitzicht
  • Een contract vanuit jouw nieuwe werkgever, bij goed functioneren heb jij zicht op een vaste baan met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Jij komt te werken in een omgeving met jonge, enthousiaste collega’s in een modern kantoor die van alle gemakken is voorzien

Wil jij in aanmerking komen voor deze leuke baan? Druk dan op de solliciteerbutton en laat je gegevens achter. Beller of whatsappen is sneller 0411-684282 o of 06-23034941! Wij nemen dan contact met je op om wat zaken te bespreken en plannen een sollicitatiegesprek met je in. Hoogstwaarschijnlijk bestaat de procedure uit 2 gesprekken en je weet al snel of je bent aangenomen.

 

Functie-eisen

Jij bent iemand die commercieel en administratief sterk is en ook goed onder druk kan werken. Daarnaast heb je de nodige kennis en inzicht in werkprocessen zodat jij goed mee kan denken met je verkoop collega’s. Jij bent iemand die secuur is en ervaring heeft met verschillende programma's.

  • Commerciële of administratieve opleiding op MBO-niveau
  • Kennis van producten, klanten en markten
  • Kennis van en vaardigheid in het verwerken met MS Office, Office 365, Baan, Salesforce
  • Enkele jaren ervaring opgedaan in een commerciële afdeling
  • Kennis van de Nederlandse taal
  • Engelse taal is een pre

 

Over het bedrijf

Het bedrijf is wereldwijd specialist in elektrotechnische en digitale infrastructuur in een gebouw. Het bedrijf richt zich in Nederland met hun eigen A-merken en BTicino op de woning- en utiliteitsbouw, machine- en paneelbouw en industrie. Zowel voor energiedistributie, communicatienetwerken als gebouw- automatisering. Alle systemen zijn optimaal op elkaar afgestemd en daardoor eenvoudig, veilig en snel te monteren. Het bedrijf streeft een leidende positie na als totaal- leverancier binnen de elektrotechnische en digitale markt.

Jouw werklocatie is Boxtel wat goed te bereiken is vanuit Eindhoven, Den Bosch, Veghel en Tilburg.