Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Brabant

Logistiek Medewerker - Son en Breugel 33 - 40+ uur vacature

Logistiek Son en Breugel 2321 keren bekeken
Vacature omschrijving

Heb je affiniteit met logistiek, steek je graag je handen uit je mouwen en ben je goed in het houden van overzicht? Hou je daarnaast van dynamiek en ben je op zoek naar een (nieuwe) uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Werkzaamheden

Als Logistiek Medewerker ben je samen jouw collega’s verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van ons magazijn in Son. Je werkzaamheden bestaan uit het verzamelen, controleren en verzendklaar maken van uitgaande orders. Daarnaast komen er geregeld vrachtwagens die geladen of gelost moeten worden. Je controleert en verwerkt alle binnenkomende goederen en zorgt dat de goederen met behulp van een reachtruck op de juiste plek in het magazijn komen. Het bevoorraden van interne afdelingen (Productie en Cleanroom) behoort ook tot je takenpakket. We werken met een Warehouse Management Systeem, waardoor je met behulp van handscanners je taken snel, efficiënt en nauwkeurig kunt uitvoeren. Om al het werk goed te kunnen doen zorg je ervoor dat het magazijn altijd netjes en opgeruimd is. Indien nodig help je een handje in de productie met het assembleren van verpakkingsmateriaal.

Jouw profiel

  • Je bent een enthousiaste en gemotiveerde medewerker;
  • Je bent fulltime beschikbaar; soms wordt het een uurtje later;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent (bij voorkeur) in het bezit van een geldig een reachtruckcertificaat en een B-rijbewijs voor de auto;
  • Je hebt enige relevante logistieke werkervaring;
  • Je bent secuur en kunt goed samenwerken.
  • Ervaring met handscanners en een WMS (Warehouse management System) is een pre;

Ons aanbod

Werken bij NEFAB betekent werken bij een innovatief, snelgroeiend en internationaal bedrijf waar de klant centraal staat. We hechten veel waarde aan een collegiale, prettige en open werksfeer. Iedereen kent elkaar en als individu kun je echt het verschil maken! Naast uitdagend werk en leuke collega's bieden wij je ook:
*

  • Een marktconform salaris afhankelijk van ervaring en opleiding en een vaste 13e maand;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
  • 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Personeelsactiviteiten zoals een jaarlijkse zomer-BBQ, een Kerstdiner en een vaste vrijdagmiddagborrel.

Interesse?

Voor meer informatie over deze vacature of ons bedrijf kun je contact opnemen met Marisha de Pender (HR Manager), 06-82517165.