Dé vacature & stage
site van werkgevers
in Brabant

Marketing Communicatie Specialist - Eindhoven 33 - 40+ uur vacature

Marketing & Communicatie Eindhoven 1715 keren bekeken
Vacature omschrijving

Marketing Communicatie Specialist

Is content creatie helemaal jouw ding? Kent grafische software geen geheimen voor je en wil jij samen met ons het merk Andra Tech Group op de kaart zetten? Werk je daarbij graag in een klein team voor meerdere bedrijven, waarbij je veel vrijheid hebt en rechtstreeks rapporteert aan de directie? Bekijk dan zeker onderstaande vacature! 

Marketing Communicatie Specialist


Wat ga je doen?
In deze functie vertegenwoordig jij samen met onze collega Suzanne de marketing- en communicatieafdeling binnen de groep. Jullie houden je vooral bezig met interne communicatie en Employer Branding. Wij werken op het hoogste niveau binnen de metaalindustrie en zijn enorm aan het groeien. Dit betekent dat we de komende jaren veel nieuwe medewerkers willen aannemen. De naam ‘Andra Tech Group’ is in 2022 jaar gelanceerd. Andra Tech Group bestaat uit zeven technische bedrijven verspreid over Nederland en Duitsland. Alle bedrijven produceren fijnmechanische componenten voor diverse hightech industrieën. Om de groep (en dus de zes individuele bedrijven) intern en extern goed te positioneren hebben we jouw hulp nodig! Concreet betekent dit dat jij onder andere het volgende gaat doen:

  • Het verzorgen van de content op de socials van de bedrijven in de groep; je stemt zowel de planning als de inhoud af met directie en bedrijfsleiders en zorgt voor de praktische uitvoering
  • Opzetten van onze corporate websites (i.s.m. de lokale website owners) en het optimaliseren van deze websites en de werkenbijpagina (i.s.m. recruitment)
  • Schrijven en redigeren van teksten voor interne en externe communicatie
  • Ondersteunen bij events, zoals open dagen en bedrijvendagen
  • Verzorgen van promotiemateriaal en het opzetten en onderhouden van een huisstijlgids
  • Meedenken over de employer branding strategie samen met onze (interim) recruiters en het uitwerken hiervan

We zijn vast en zeker zaken vergeten te vermelden die belangrijk zijn in deze functie, vandaar dat we een specialist zoeken! Kortom, een functie waar jij (letterlijk!) deels zelf vorm aan kan geven. Je werkt daarbij nauw samen met jouw collega Suzanne, de directie, de afdeling recruitment en de bedrijfsleiding van de diverse bedrijven. Je rapporteert aan de Commercieel Directeur.

Jouw standplaats zal waarschijnlijk Oss (Kusters Precision Parts) of Eindhoven (Wilting) zijn, maar je bent in deze functie ook regelmatig te vinden op één van onze andere locaties in Nederland (en Duitsland). Een rijbewijs is daarom gewenst.

Wat neem je mee?

  • Minimaal 1 a 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Creatief: jij weet creatieve campagnes te bedenken en deze op te zetten. Grafische software kent voor jou dan ook geen geheimen.
  • Expert op het gebied van social media: jij weet de organisatie op de juiste manier online neer te zetten
  • Ondernemend: je bent proactief en een zelfstarter. Je weet wat er nodig is om de functie tot een succes te maken en pakt dit met beide handen aan.
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal, aangevuld met goede kennis van de Engelse taal.


Wat bieden wij jou?

  • Een baan voor 32 tot 40 uur per week 
  • Naast uiteraard een goed salaris tot maximaal € 4.000,- bruto per maand (op fulltime basis) ook onderstaande arbeidsvoorwaarden:
    • laptop en telefoon van de zaak
    • flexibele werkplek en werktijden: we hebben in Nederland zes bedrijven en dus voldoende werkplekken binnen verschillende spiksplinternieuwe panden!
    • 8% vakantiegeld
    • 25 vakantiedagen & 13 adv-dagen op fulltime basis
    • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per km (tot 50 km enkele reis)
    • Goede pensioenregeling via Pensioenfonds PMT
    • Persoonlijke groei en ontwikkeling
      Wij hechten veel waarde aan vakmanschap. Zo investeren wij niet alleen in het machinepark, maar ook in onze mensen d.m.v. opleidingen, cursussen en trainingen.
    • Diverse leuke personeelsuitjes!

Wie zijn wij?
Mensen. Maken. Technologie. Dat is waar het bij ons om draait. Onze medewerkers zijn werkzaam binnen één van onze zes bedrijven in Nederland en Duitsland. Op dit moment werken we dagelijks met ruim 500 medewerkers aan complexe fijnmechanische componenten voor diverse hightech industrieën. De naald die een oogchirurg gebruikt bij zijn operaties, de schokdemper van de crossmotor die als eerste over de finish komt, onderdelen van satellieten waarmee boten over de gehele wereld gelokaliseerd worden of onderdelen van de machine die de chip maakt die in jouw telefoon zit waardoor jij kan communiceren met jouw dierbaren; allemaal producten waar wij aan werken. We groeien enorm en zijn daardoor op zoek naar nieuwe medewerkers die samen met ons verder aan dit succes willen bouwen.

Echt iets voor jou? 
Reageer dan meteen door te klikken op de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen? Bel of app dan met Lieke Heldens, Recruiter, +31 628529540.