Secretaresse Universiteitsraad (24 uur) - Eindhoven 17 - 24 uur vacature
Secretarieel - Eindhoven - 1232 keren bekekenVacature omschrijving
De belangrijkste werkzaamheden van de secretaresse van de Universiteitsraad zijn:
- Vergaderingen en bijeenkomsten organiseren met alles wat daarbij hoort: plannen, zalen regelen, agendabeheer, catering regelen, stukken behandelen en plaatsen op SharePoint, optreden als ‘gastvrouw’ bij openbare UR vergaderingen, waar nodig aantekeningen/notulen maken, administratieve afhandeling van de UR vergaderingen etc.
- Regelen van evenementen/grotere bijeenkomsten
- Digitale correspondentie, bijhouden secretariaatsmailbox, beoordelen zelf afhandelen of doorzetten naar secretaris of voorzitter
- Administratieve ondersteuning: plaatsen van stukken op SharePoint, beheren van SharePoint, postlijsten verzorgen, verzorgen van vergoedingen voor UR leden, administratie van de leden, commissies, het doen van bestellingen, goedkeuren van betalingen etc.
- Informatieverstrekking: voor veel mensen eerste aanspreekpunt van de UR, het (laten) aanpassen van onze website, communicatie met UR-leden, uitleg geven aan derden over UR-processen
- Ondersteuning voorzitter en secretaris waar nodig.
NB Bij de UR wordt vrijwel alles in het Engels afgehandeld. Een goede kennis van Engels in woord en geschrift is dus een vereiste (overigens net als van het Nederlands).