Office Manager - Helmond 33 - 40+ uur vacature
Administratie - Helmond - 4264 keren bekekenVacature omschrijving
Bij Optimaal Leadgeneratie werken we voor bedrijven met betekenis. Aan ons de uitdagende taak om de onderscheidende eigenschappen van hun producten of diensten bij prospects (business-to-business) zichtbaar te maken. Wij informeren, prikkelen, verleiden en scoren. En dat doen we door middel van koude telefonische acquisitie. Ons doel? Onze klant aan tafel krijgen bij de juiste mensen met behoefte aan zijn propositie.
Je taken:
• Afhandelen van alle inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post etc.)
• Beheren van de agenda’s
• Bieden van facilitaire ondersteuning (voorraadbeheer, opvangen van bezoek, bestellen van kantoorbenodigdheden, etc.)
• Verrichten van administratieve werkzaamheden (offertes, contracten etc.)
• Archiveren, beschermen en vernietigen van documentatie
• Bieden van ondersteuning bij de start van een nieuwe klant
• Correct verwerken van de opvolging naar de klanten naar aanleiding van de verrichte werkzaamheden van de commercieel medewerkers
• Correct verwerken van de gemaakte afspraken voor de klant
• Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen
• Eerste aanspreekpunt voor klanten en relatiebeheer
• Zorgdragen voor nette werkruimtes
Jouw profiel
- Vanzelfsprekend spreek en schrijf je uitstekend Nederlands
- Heb je relevante secretariële / office manager ervaring, liefst in een commerciële omgeving
- Ben je een kanjer in kantoorautomatisering en kunnen wij van jou leren
- De sfeermaker op kantoor tussen het harde werken door
Wij bieden
- Een geweldig team met veel positieve energie en een groot saamhorigheidsgevoel
- Een ‘on the job’ trainingstraject waarin je in korte tijd veel leert en je razendsnel ontwikkelt
- De ruimte om jouw uren flexibel in te delen
- Een goed salaris en goede arbeidsvoorwaarden